Sunday, June 10, 2012

Fuhh.. fuhh. tiup habuk ;p


assalamualaikummmm~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uhuk! uhuk!  baru 3hari x jenguk blog, dh berabuk2.. ish ish.. sama je mcm umah tun nih, tiap2 hari kene nyapu. kalau x menyapu sehari, habuk dia punya laa banyak.. hihi.. 

maghrib2 hari duk ngadap blog. terukkan.. baru je blk dr opis my laling. arini berkampung kat opis sbb enchik H ku kerja, n malas nk duk umah sorang2. duk kt opis senang sket nk fokus wat kerja sendiri. Alhamdulillah, siap study dan prepare lecture notes.

minggu ni maybe tun slow sket BW sbb byk nk study. nx week dh viva.. (C.U.A.K!). byk nk baca2 journal baru kot2 la ada info2 n research outcome baru yg terlepas pandang. slides pun ada yg nk kene buat correction. tp, insyaAllah, kunjungan balas tetap akan dibuat :)

Gambar besoorr punya, sbb ada sekeping je.. hihi

nasi lemak menu lunch hari apa ntah. tiba2 rasa mcm nk wat nasi lemak sbb dh lama x makan (xde idea nk masak apa pun ye gak).. nasik kaler hijau sbb xde daun pandan dan esen pandan. bantai letak pandan paste. hihi..

okie dukie.. cukup laa utk sapu2 habuk kt blog. mlm nnti tun BW ye :) 

11 comments:

ummiaisyah said... [Reply]

sedapnya ns lemak ijo.....!!1 jom kiter menyapu habuk jom

Liza said... [Reply]

salam tun, sama la kita, dapur dah naik sawang dah...hihihihi
terliur pulak tgk nasi lemak Tun tu, haissshhh, kena control ni...ekekekekeke

lina_pg said... [Reply]

salam tun..sedapnya nasi lemak ijo ngan ayam goreng...ayam cop yg drumstick ya

Subhie Arun said... [Reply]

sedanya nasi lemak .....frst time ..surfig ur blog...

hapi to follow u

http://Subhieskitchen@blogspot.co.uk/

Shahriah Abdullah Novelis said... [Reply]

Tun cayang Pandan paste pun pandan jugak.. kelernya sweeet aje giteeww tang ayam tu yang buat meleleh ni heheheheh

Bicara Kak Noor said... [Reply]

salam Tun,nasi lemak bila2 dihidangkan pasti takde yg menolak walaupun tak nampak sambal pun pasti sedap jugak sbb ayam nya beso hee

sury_masury said... [Reply]

salam tun..hai..mcm sikit je habuk2 tu blh fuhh...fuhh camtu je..meh lah tlg fuhhh2 skli debu kat umh kite nun...hihi..lama x buat nasi lemak camni,teringin jugak bila menatapnya..uhuu~~~~ ;-)

EmbunRosaliza said... [Reply]

Assalam Tun, rajin tun menyapu sawang , rumah akk dh nak berhantu lamaaa sangat tak ada n3 baru, malas tahap maksima nih.

Nasi lemak menu kesukaan anak2 akk ni, dlm seminggu mesti masak nasi lemak.

inahar ali said... [Reply]

salam rindu tun..gud luck ye for the viva..amin!

FnF Simple Life said... [Reply]

salam Tun...sedapnye nasik lemak... gud luck viva ye

MaDiHaA a.k.a Ratna said... [Reply]

tun.. akak takde kat 'stesen' 4 hari tun.. mmg rindu nak ngadap blog.. hehe.. 2 n3 khamis & jumaat n3 autopublish.. hehe.. rini masuk n3 sempoi jer..

lama akak tak buat nasi lemak... rindu plak nak mkn nasi lemak.. tp sedang menahan diri dari ambil sarapan berat2 skrg nih.. hehe..