Wednesday, July 20, 2011

Upside-down pizza.. lagi dan lagi...


Assalamualaikum...

meh makan upside down pizza nih.. xde org nk habiskan.. huhu..

resepi tgk sini dan sini ye.


makan utk dinner n bekfes.. selagi x habis ni mmg xmsk mende lain laa.. haha..

ps: bkn kedekut nk kasi kt jiran tetangga tau, tp skrg adtec ni kosong, semua pun ada keje kt tmpt2 lain. yg ada pak guard je, xkn nk kasi kt pak guard yg muda2 n bujang tu kan.. jd mende lain pulak.. huhu...

18 comments:

Mama Hawa/Mama Nani said... [Reply]

Salam tghhari Tun...
huhuhu mama dh salin da resipi Tun ni tapi masih blm sempat nak buat lagi... ayam grg cajun berserai pun dh sampai dapur sini..bila lah agak nyer nk sampai dapur mama plak..

chikadakbiru said... [Reply]

salam tun...bila la akak nak try buat pizza nh yer...sorang2 dh buat...tun plak dh berkali2 buat...hihihi

Ida,Japan said... [Reply]

entah bila la nk cuba buat..lama dh masuk list ni...ada lg tun..nk mintak sepotong he.he

Sheila Shafeareen said... [Reply]

Salam tun- amboi2 dia buat lg tu...ni yg x leh jadi ni kena beturut jugak nakkkkkkkkkkkkk...bulan posa hampir tiba nnt nakl cari bhn butanya.....
jom dtg rumah akk keseorg ni x ada teman nak sembang hehehe

Citarasa Rinduan said... [Reply]

tun... bila ko nak pindah sebelah umah kak ayu

Zaliedana said... [Reply]

Tun,kak Ctnak wat piza tunggang terbalik nih ptg nih,nih dah amik resepi,tgk dah rmai yg dah wat..Nmpak sedap..

Ezadlieza said... [Reply]

Tun.....aduhaiii kiranya ni tun makan sesorang ler yer...tp kalau sesorang mkn camni jer pun dah ok kan tun...nanti akak nak cuba juga ler sebelum ramadhan ni...nak juga mkn pizza tunggang terbalik nih...

YANA SHAIFUL said... [Reply]

Salam Tun..

nak2..jgn riso..k.yana bleh abiskan hehee..tgh tgu ms sesuai nk bt pizza nii..dh lama nk bt tp xbt jgk..=)

izahdaut said... [Reply]

loorr sian kawan tak jadi datang ye... tak pe la tun. pulun ler... kalau bagi akak sepotong leh jugak buat ngonyel ngonyel ni. hehee

♫ mokwo® ♫ said... [Reply]

mokwo pun bole tolong perabih..no hal!! ( dah s siap nganga dah nih)

nuwairani ismail said... [Reply]

menarik! serius teringin nk makan piza jugak...... :(

Papa Mifz said... [Reply]

salam kenal...
x jemu ke siang mlm mkn pizza tuh..huhu

tun_telani said... [Reply]

mama: hihi.. biasa laa tuu.. queue panjang...

kak CB: bila dh wat, mmg biasa akan ulang2 sbb dh biasa, blh main campak2 je.. =)

kak ida: ada lagi, duk dlm peti sejuk.. tun panaskan guna microwave jap ye. tungguuu..

tun_telani said... [Reply]

kak sheila: eh, jap2.. kemas baju.. gi tido terus umah akak buleh? hihi

kak ayu: ada umah kosong ke kak? tun nk kemas brg nii.. hihi

kak CT: haaa.. dh mlm dh ni. jd x pizza akak? =)

kak lieza: ha'ah.. mkn sorg2, mmg xkisah dh kali pagi ptg mkn mende satu jenis je. hihi

tun_telani said... [Reply]

kak yana: sila sila.. mari makan.. senang je ni kak, kejap je buatnyer.

kak izah: tu la kak.. nk wat camner, semua ada tugas masing2. tun je yg duk umah sepanjang masa nih..

mokwo: alamak, dh lenguh mulut mokwo nganga.. meh nk suap meh..

nani: ala nani, kacang je nii.. kejap je nk buat.. kalu godek2 skrg, sempat agi mkn b4 tido. hihi

papa mifz: nk wat camner, xbaik membazir. mkn je laa. huhu

Diana @ Melley Mey said... [Reply]

Assalamualaikum tun...
akak tergoda lagi n lagi ... huhuu... bila ler akak nak buat nie... sedapnya tgk pizza yg tun buat tu... alahai!

Nieza said... [Reply]

ehh apsal tak pos kat akak pizza ni leh kita mkn sama-sama akak pun dok sorang-sorang gak...hehe

ijayuji said... [Reply]

Salam tun!!! alahaiiii ada lagi tak pizza terbalik tu tun??? akak dtg lambat niiii hihihi tp tun kata tak de bg org kan mesti lom abis lagi akak tapau bwk balik ya hihihi... rasa nak buat lagi pizza ni mmg sedap! cheese akak tu ada 2 botol lagi :D