Sunday, October 30, 2011

~interlude~


my laling loves cats.. me so-so je.. but when he saved these 2 cats from the office when we moved here, i end up looking at these 2 all day longg..  

Oyen sleeping skills never fail to amuse me ^^



** n3 saje2 supaya blog x berdebu time wiken ;p



9 comments:

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Kalau boleh kak ros pun nak terlentang macam kucing tu doh ni.Agak penat dengan concert hari ni.

Citarasa Rinduan said...

ala tomelnya tun
molek jer dia posing.. kekkekekkeke

entry ni.. kak ayu kena ucap selamat malam.. nak tidur macam si kucing tun tu rasanya mesti mimpi terbalik hehehhehe

quinnie said...

tun..kita semalam kot tido cam kucing ni..hehhehe...penat sgt semalam..huhuhu...

tomei nya kucin..:)

ain j said...

oyen dah besar..!

Wanieyra said...

Comelnya dia tidoooooo...

Ummi said...

Assalam Tun...tu diaaaa kucing dia terbongkang kekenyangan makan puteri ayu ke....hehehee... comeeey jek posing kucing tu...seksiss!! hehhee

cik cek said...

Alahai! tomey2...cayang bucuk bucuk...geramnya tgk dia tegolek molek je kat sofa tu...cam kucing2 kak cek gak....:D

Yana Shaiful said...

letih benor oyen..pose kee hikhikk

Nur said...

Cantiknya dia posing... Penat benor nampaknya tu.. hehe