Sunday, October 30, 2011

~interlude~


my laling loves cats.. me so-so je.. but when he saved these 2 cats from the office when we moved here, i end up looking at these 2 all day longg..  

Oyen sleeping skills never fail to amuse me ^^



** n3 saje2 supaya blog x berdebu time wiken ;p



9 comments:

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said... [Reply]

Kalau boleh kak ros pun nak terlentang macam kucing tu doh ni.Agak penat dengan concert hari ni.

Citarasa Rinduan said... [Reply]

ala tomelnya tun
molek jer dia posing.. kekkekekkeke

entry ni.. kak ayu kena ucap selamat malam.. nak tidur macam si kucing tun tu rasanya mesti mimpi terbalik hehehhehe

quinnie said... [Reply]

tun..kita semalam kot tido cam kucing ni..hehhehe...penat sgt semalam..huhuhu...

tomei nya kucin..:)

ain j said... [Reply]

oyen dah besar..!

Wanieyra said... [Reply]

Comelnya dia tidoooooo...

Ummi said... [Reply]

Assalam Tun...tu diaaaa kucing dia terbongkang kekenyangan makan puteri ayu ke....hehehee... comeeey jek posing kucing tu...seksiss!! hehhee

cik cek said... [Reply]

Alahai! tomey2...cayang bucuk bucuk...geramnya tgk dia tegolek molek je kat sofa tu...cam kucing2 kak cek gak....:D

Yana Shaiful said... [Reply]

letih benor oyen..pose kee hikhikk

Nur said... [Reply]

Cantiknya dia posing... Penat benor nampaknya tu.. hehe